Thursday, July 1, 2010

KINI KEHIDUPAN KU BERUBAH!!!!!!!!

Salam 1 Malaysia!

Dah lama aku x update blog ni.....Mana nak sempat asyik keje, keje je....skng ni alhamdullah sume selesai....tp skng kehidupan aku dah berubah dari single kepada dah berdua....maybe u ols terkejut kan ....ye la diam2 tup2 dah berpasangan pun.. Lau korang nak tau aku telah selamat di ijab kabul dengan wanita pilihan ku iaitu Ayien.. thanks syg coz sudi mengisi kekosongan dan ketandusan wanita yang sudi dengan aku... yela org cm aku ni sape la yang nak kan....muka xmarket, gaji xbesor, xberharta, n sume la....tapi ape pun pada mulanya aku xbudget pun yang aku akan berkahwen dlm sia cm ni coz aku sebenarnya pernah putus tunang awal taun lepas...maybe bkn jodoh aku ngan dia kot....

agak2 dalam setahun jugak la aku single ...pada mulanya hati aku tertutup utk bercinta lagi coz takut nak menghadapi seperti dulu di caci maki...sehingga dikatakan aku ni lau kawen gak ngan dia(ex tunang) maybe dia yang akan tanggung hidup aku....time tu tahap kesabaran aku melampau gak la...dah la cite sal tu perkara lps aku malas nak ingt n tau pun...n aku xnak dibayangi wajah dia lagi dlm hidup aku beb. kini aku bahagia ....semoga Allah sentiasa bersama kami buat selamanya.....( ni entry utk isteri ku norazlin)

Telah ku siapkan satu daerah paling sunyi
Dalam hati ini untuk kau isi sebagai isteri
Untuk kau penuhi dengan kemuliaan seorang wanita
Untuk kau beri erti dengan kelembutan
Untuk kau hargai dengan kasih sayang

Ku ingin kau jadi wanita mulia
Yang tahu harga budi dan hati
Seorang lelaki bernama suami

Kerana engkau isteri
Ku ingin kau mengerti bahawa hidup ini
Tak semudah yang kita janjikan
Yang kita janjikan
Kerana kau isteriku

percaya lah syg aku hanya menyanygi mu smpi bila2...aku harap kau pun begitu...

Kat sini aku masukan gak gambar time wedding ktorg.....tgk la k....















Semoga korang mendoakan kebahagiaan kami sehingga akhir hayat kami..............xkisah la ape yang orang nak ckp pun, aku over ke ape ke,coz aku punya hak untuk meluahkan isi hati aku kepada isteri aku....betul x kawan2...aku rasa cm ni lebih dekatkan kami...n then peduli hape org nak kata aku ni nak heboh satu malaysia ke...Hallo nama lagi 1 Malaysia. So menda baik xslh lau kt bgtau....ape pun aku sentiasa mendoakan kebaikan kwn2 sume yang suka n xsuka xpe la....bukan aku nak berlagak ke ape...cuma luahan hati aku je...tp byk menda aku dapat tau...

lau aku ni jahat la dah lama aku cite kat org seperti mana ko canang kan kat org...yang penting aku perlu tau Allah S.W.T tu maha kuasa....MMg aku ni xperfect bab agama.. tp bukan berti aki lgsg xtau...tp aku mmg xsangka la....siyes shittttt la.....lau ko rasa ka baik xpe la....mmg aku ni selalu jahat beb....gua xksh...Cuma aku perlu ckp Manusia ade tahap sabar gak beb....jgn pk diri je beb...tp ko patut bersyukur aku xcite kat org seperti mana ko dok heboh kat org.....Aku rasa cm xguna la lau aku je yang nak jg friendship tapi ko pk lain....xpe beb gua xksh....ape pun sy sentiasa doakan ko bhgia tu je....then aku xnak la berdendam xkemana la...kt sesama islam xelok bergaduh or bermusuh. K la keje dah memanggil ni...Salam syg buat semua......

*p/s Tolong jangan jaga tepi kain orang, kang bila dok jaga kain orang bila kain sendiri terkoyak wat malu jer......

2 comments:

InaYusoff said...

sabar...

de hikmah..

ALLAH temukan kite dengan orang yang SALAH sebelum kita temui KEBAHAGIAN yang kita tidak sangka..

:)

*tahniah....

tak jemPot pOn..hikhik

Syam Abdullah said...

heheheh...mana tau nak dtg...lau tau leh ajak gak....ape pun thanks coz wish tau