Monday, July 5, 2010

TEMAN SEJATI.......

sALAM SEJAHTERA ........ntha la tetiba je hari ni teringat kat semua kengkawan ku yang lama terpisah, baru n semua la yang mengenali diri ini... tp ntah la hari tetiba teringt kat semua kengkawan lama yang pernah menari sesama....ntha la ....ikhlas la aku ckp wlu aku ade pnh terasa hati ke apa ke xpnh la nak simpan dlm hati or sume la....cm sesetengah kengkawan lau xpuas hati dok ngumpat belakang....aku plg xsuka tu sume perangai pompuan dan sekutunya.....hrp2 kengkawan aku ni lau ade xpuas ht plz direct la k....bukan ape lau korg nak terasa hati ke ngan aku...aku xde la pnh nak terasa n kutuk belkang2.....harap2 sume kengkawan jgn la nak wat cite sal aku k....bkn ape aku yg dapat pahala tp korg dpt ape?ikhlas aku ckp aku terlalu menginginkan teman sejati ssh senang bersama sedih perihbersama....tp nape ssh sgt erk.....kdg2 sedih sgt bila melihatkan keadaan skng....lau kwn2 nak tgk negara cm ne cuba tgk keadaan sekeliling ....ye la ngan jiran2 asyik dok ngumpat sesama sendiri kwn2 dok mengata cm tu cm ni.....dari sini la kt dpt lht cm ne ......tp apa2 pun kita perlu tau...bahwa kita manusia biasa....tp plz la kengkwan.....jgn la nak tikam sesama sendiri....lau dah benci sgt bunuh je smpi mati....org yg dgr tu xde la skt ht.....mslhnye zaman skng ni dunia IT...ko xcite ade org lain sampaikan....ok la ape2 pun maafkan syam sekiranya wat korg smpi mengumpat n cite hal kebrukan aku kat org luar yang xpnh knl siapa dr aku sbnrnya....jadi sesiapa je lau kt xknl kwn kt sendiri xpyh la jd kwn lau cm tu.....wat bazir je.....JOM KITA HAYATI BAIT2 LAGU NI..........


Selama ini
Kumencri-cari
Teman yang sejati
Buat menemani
Perjuangan suci

Bersyukur kini
PadaMu Illahi
Teman yang dicari
Selama ini
Telah kutemui

Dengannya di sisi
Perjuangan ini
Senang diharungi
Bertambah murni
Kasih Illahi
KepadaMu Allah
Kupanjatkan doa
Agar berkekalan
Kasih sayang kita

Kepadamu teman
Ku pohon sokongan
Pengorbanan dan pengertian
Telah kuungkapkan
Segala-galanya...

KepadaMu Allah
Kupohon restu
Agar kita kekal bersatu
Kepadamu teman
Teruskan perjuangan
Pengorbanan dan kesetiaan
Telah kuungkapkan
Segala-galanya
Itulah tandanya
Kejujuran kita

Apa pun aku merindukan semua kawan2 ku.......salam sygku buat semua kwn2 yang mengenali drku ini.....

2 comments:

AyuJelitaz said...

windu u jugekzzz.... hehehehe btw kwn blogger i ckp kannnn... GOOD FRENZ AVOID EACH OTHER AFTER HUMILIATED BUT GREAT FRENZ PRETEND NOTHING HAPPENED IN THE FIRST PLACE... ;)

Syam Abdullah said...

betulla tu u.....skng ni lau btl2 seorg kwn dia kan akan sentiasa mengingti kt tul x?