Friday, July 9, 2010

Sayu......Sayu.......

tanpa mereka siapalah AZRUL HISYAM.....lau xde diaorg mungkin aku xwujud di sini skng........MAAFKAN AKU KIRANYA AKU XDPT MEMBALAS JASA KALIAN.....wlupun diri ini xdpt kasih syg yang ckp oleh kalian....aku xpnh berdendam sama kalian.....malah aku juga bersyukur kerna masih lagi mengenali sygnya seorg ayah......ape lah nasib baru je nak dpt kasih syg dari ibu, tetapi pada ulan april 2006 dia telah kembali ke Rahmatullah....AL - Fatihah....skng lak ayah aku baru cuba menunjukkan yang aku wujud dalam hidupnye......hhuhuhuhuuu....ape pun aku berharap kepada semua pembaca blog ni jagalah ikatan suami isteri sebaik mungkin kerna itu akan menyebabkan anak anda xdpt belaian kasih syg yg sebetul n secukupnya dari anda..... aku rindukan kamu semua......aku hanya sendirian disini menagih simpati meraih simpati....hanya pada diri sendiri......apa yang penting isteriku hanya di hati...........

lagu ni khas buat ibu bapa ku yg jauh di mata.....tp dkt d hati.....anakanda sygkan kalian.......


Ayah Dan Ibu

Ayah dan ibu
Itulah permulaan kami
Dapatlah melihat bulan dan
Matahari
Ahai...

Yang dikurniakan dari Ilahi
Ahai...
Ayah dan ibu lah
Mesti dihormati

Ayah dan ibu
Wali dan juga keramat
Pada mereka kita beri hormat
Ahai...
Bagilah tunjuk ajar dan
Nasihat
Supaya hidup
Supaya hidup kita akan selamat

No comments: