Thursday, October 29, 2009

SALAM kU DIKEJAUHAN

Salam dan selamat malam,

Kala malam ini, tetiba jer cm rasa sedih bangat jiwa coz pagi td dapat tau yang aku xde peluang untuk bertukar di HQ. Tetiba pagi ni cm terus hilang mood nak wat keje. Spoil btl la berita tu...sib baik la malam tadi dah wat yang mana penting. Lau x jwbnye banyak menda la aku xbuat.

Tapi xpe la aku kena tabah n sabar ni sume dugaan aku. Sabar ye dik poksu xde niat nak tinggal kan adik sorg diri tp poksu dah cuba sedaya upaya untuk tukar tp xdpt...insyalah kita akan bersama jua cuma lambat atau cepat je.. harap2 kesabaran adik membantu poksu untuk bersemangat buat kerja kt sini.

Tapi apakan daya takdir penentu segala, dan aku xksh dan aku percaya ini sume dah tertulis.. dan disini lah rezki aku...insyalah aku akan teruskan sehingga aku berjaya menimba ilmu di johor.....dari ilmu ini aku akan buktikan yang hasil dari FAMA johor boleh melakukan kerja insyalah...

Hari ni gak aku cm settled kan sume penginapan petugas untuk program di Danga Bay. Harap2 mereka selesa la di hotel Kozi tu. Kak Faridah n suami, and sume pelajar praktikal Rengit thanks coz sudi tlg program ni walau hanya memberi penginapan je...jasa korg tetap ku kenang smpi bl2....

K la n je la nukilan n idea yang syam dpt coret di malam yang sunyi ini....semoga kita berjumpa lagi sekiranya panjang umur....Amin.......................

No comments: