Tuesday, February 17, 2009

Syam Suka Lagu Ni... Puitis Giler Beb!!!!!!!!!!!

Lagu ni syam tujukan kepada insan yg paling syam syg.....n my frenz....
Syam merasakan lagu ni mmg puitis lah... Lagu ni syam terdengar ms otw blk umah dlm kete bro Pika.. Dlm Hati Syam terdetik Best Giler Lirik Die, Padahal syam dah slu dgr...
pada frenz cuba la dgr lagu ni k......


Ungu - Tercipta Untukku

Menatap indahnya senyuman diwajahmu
Membuat ku terdiam dan terpaku
Mengerti akan hadirnya cinta terindah
Saat kau peluk mesra tubuhku
Banyak kata
Yang tak mampu kuungkapkan
Kepada dirimu

Aku ingin engkau slalu
Hadir dan temani aku
Disetiap langkah
Yang meyakiniku
Kau tercipta untukku

Sepanjang hidupku
Aku ingin engkau slalu
Hadir dan temani aku
Disetiap langkah
Yang meyakiniku
Kau tercipta untukku
Meski waktu akan mampu

Memanggil seluruh ragaku
Ku ingin kau tau
Kuslalu milikmu
Yang mencintaimu
Sepanjang hidupku
Aku ingin engkau slalu

Hadir dan temani aku
Disetiap langkah
Yang meyakiniku
Kau tercipta untukku
Meski waktu akan mampu
Memanggil seluruh ragaku

Ku ingin kau tau
Kuslalu milikmu
Yang mencintaimu

3 comments:

AyuJelitaz said...

suke yer.. karok nnt siap u.. i paksa u nyanyi lagu ni utk i.. kalo bleh siap adegan video clip yg menyentuh perasaan.. wah gitu!! :D

Syam Abdullah said...

amboi xbaik tau u wat cm tu k....

pikamerah said...

wah, syahdu tul lagu ni. memang puitis. tak sempat abg nak post dalam blog...dier dh post dulu eh