Sunday, February 15, 2009

Kenangan Lalu.....

Dalam Keheningan mlm ni.....
Hati aku tiba2 jd sayu jer....
Cm ni la syam lau dok sorg jer mesti mcm2 pk
ntah la tibe2 jer tingat kat arwah ma.....

Syam x tau nak wat pe dah... syam skng hnya mampu mengalirkan airmata n sedekah al - fatihah je..
Aduh!!!!!!!!!!!
Kusutnye rs kpla ni.....
syam teringin kembli zaman kecik2 dulu slu tido ngan ma..
mkn bersuap tp skng tiada lagi....
makanan feverote dah xdpt lg....

Ya allah tlg la hamba mu ini,
hanya pdmu ke memohon agar lindungi rohnye dikalangan org2 yg beriman....
tapi pada kwn2 lau bc blog ni syam mtk maaf k..
syam bukan nak meraih simpati dr kwn2 cuma xtau pd sape hrs syam luahkan jd hanya blog ni je yg mampu tlg syam...

Ibu,
Kaulah penyeri hidupku,
kaulah jua tempt ku mengadu,
kaulah jua tempat ku bermanja,
kaulah jua tempat ku gembira,
tp kini kau tiada lagi dr sisiku,

Ibu,
Kau umpama lilin yg membakar dr,
mencari nafkah utk ku membesar,
kini aku mampu tersenyum dgn apa yg ku miliki,

Ibu,
aku amat merinduimu,
aku hrp kau bahagia disana,
aku selalu doakan semoga rohmu ditempatkan dikalangan org yg beriman.....

Amin............................

1 comment:

AyuJelitaz said...

u md me sad..i nangis dh nih........... :(