Wednesday, February 11, 2009

DALAM MENUNGGU HARI-HARI INTERVIEW


Syam ngah hepi giler skng ni, xtau ar nape. Maybe bl dpt tau yg syam dpt interview kat LHDN. Wlu br je interview tp aku xtau nape cm hepi gl. Aku excited gl ngan interview ni. Dlm minggu2 ni dlm kpla otak syam hnya pk nak pki bj ape, kasut ape, penampilan cm ne ye la syam keje skng cr pemakainan lain. Rasa2 ape baju yg patut syam pki erk? ................................

Yela Gomen ngan company private lain. Syam ni xtau la sgt bab pki gomen punye skema pemakaian bj utk interview. Tp bl syam dpt tau dpt utk interview ni tibe2 sdh lak coz tibe2 tingat kat arwah mak, lau ade dia mesti hepi dgr bl syam dpt interview keje ni. tp apa yg syam mampu berdoa kpdanya.Biasanya sgla kegembiraan syam akan share ngan arwah.

Wlu apapun syam tetap hepi ngan keje skng wlu penat otak. Tp ape2 pun kat tmpt keje skng la syam leh hidup cm skng. Xde la kaya tp mampu utk survive dr. Yela aku kat KL ni sensorg tanpa keluarga. Kemana pegi aku ngan kwn2 je. Tp ape2 pun aku ucpkan time ksh byk2 wat kwn2 yg sudi menemani syam.

Syam hrp korg doakan syam selamat ngan interview coz yg akan dtg interview seramai 457 dr 30,000 yg hntr borg n hnya nak 35org je. Aku xmengharap dpt tp hope dpt keje ni. heheheheheheheheehehe..........
coz aku nak hidup lbh terjamin.......

Thanks To Bro Pika yg sentiasa memberi kt2 peransang utk aku lbh berjaya, Dee yg xjemu memberi nasihat n Min yg selalu nmendengar rintihan ht aku. Dan kpd sume kwn2 yg baru n mahupun yg lama mengenali dr aku.

Sekian Saje hasil nukilan dari sy@m......

No comments: