Sunday, February 22, 2009

Trip Balik Muadzam!!!!!!!!!!!!!!!

"Terima kasih Cinta Untuk Selamanya"
"kau Berikan Diriku Kesempatan Utk Aku Bermesra Dgnmu"

Salam,

Betapa hepinye blk kg ni, dah lbh kurang 3 taun xblk. ye la dah lama xblk bl dpt blk ni cm "nasi pulang ke gagang". Ni blk pun sebab nak tgk kelahiran baby baru, Nama dia Iqram Danish.. Comelgiler huhuuhuhu.....

Semalam bertolak kul 1 dr umah tp sblm tu g keje dulu after that terus blk umah n kemas brg terus gerak blk. Dlm perjalanan tu mcm2 cite aku borak ngan sepupu aku, yela pasal kes aku n tunang aku yg aku rasa cm ngah bergolak kencang....

aku sedih gl ngan ape yg terjadi. aku xdpt nak accept ngan ape yg dia wat kat aku. aku tnya apa pendpt sepupu aku dia pun punyai pndpt yg sama ngan aku. tp ntah la aku pun xtau la...
aku ni xde tempat nak mengadu ngan ape prob yg aku alami hanya sedara mara je la tempat aku mengadu skng.

sedar xsedar kami tiba di muadzam ngan selamat. Alhamdullilah....
Tp dlm perjalanan aku sempat gak ar tido ye la aku letih sgt. Sian lak kat sepupu aku drive sorg2 sory ye kat lin....Lin ni la sepupu aku yg plg rapat ape mslh aku dia tau... die je tempat aku mengadu. Time ksh lin... kdg2 aku naik malu gak ar. Aku skng sebatang kara tiada siapa pun wlu ade adik beradik tp aku lbh suka mendiamkan dr je dr berhubung ngan mereka. aku pun xtau nape aku cm ni...

aku nak privacy kot tanpa gangguan dr sesaper pun...
tp ape2 pun aku bersyukur coz ade member2 yg selalu menghiburkan ht aku ketika ssh senang..
espcly bro pika la skng ni, wlu skng dia kat indon tp still tnya kabo aku.. ayu, dee, min n adam pun xkrg gak yg selalu amik tau n ajak aku lpk coz xnak aku kesunyian...
i love u alsssss.....

aku hrp antara kami xkan terpisah wlu kami semua berkawin sekalipun.. aku rindunye kat kamu sumeeeeeeeeeeeeeeee..............................
lin pun aku plg syg sgt diala pun byk gak bg nasihat sblm n smpi sekarang la wlu aku mengenali kwn2...

Thanks pada semua huhuhuhu........................

Lirik ni utk u als........Dgrkan lah...n hayati

Tersadar di dalam sepiku
Setelah jauh melangkah
Cahaya kasihmu menuntunku
Kembali dalam dekap tanganmu

Terima kasih cinta untuk segalanya
Kau berikan lagi kesempatan itu
Tak akan terulang lagi
Semua kesalahanku yang pernah menyakitimu

Tanpamu tiada berarti
Tak mampu lagi berdiri
Cahaya kasihmu menuntunku
Kembali dalam dekapan tanganmu

Terima kasih cinta untuk segalanya
Kau berikan lagi kesempatan itu
Tak akan terulang lagi
Semua kesalahanku yang pernah menyakitimu
ouuwwww…ouuwwww…

Terima kasih cinta untuk segalanya
Kau berikan lagi kesempatan ituTak akan terulang lagi
Semuaaa kesalahanku oouuwww
Kesalahanku yang pernah menyakitimu

1 comment:

AyuJelitaz said...

B, layan nyerr lagu 'terima kasih cinta' tuh... hehehe, i pon ade lagu spesel utk u n beloved frenZ yg laen... jom singgah sat kat blog i.. huhuhuhuhu....