Friday, September 23, 2011

Kehadiran Orang Baru!!!!!!!

Salam 1 Malaysia,

Pertama sekali aku memanjatkan syukur kepada Allah s.w.t kerana isteriku telah selamat melahirkan anak lelaki yang begitu chomel hehehehehehhe. Tanggal 26 Mei 2011 putera ku di lahirkan di Hospital Tengku Ampuan Afzan Pahang. Pada asalnya, wife d masukkan ke Hospital Muadzam Shah pada 25 Mei 2011 pada jam 6 ptg lbh kurang la, n then pada pukul 4.30 pagi wife aku tergerak hati untuk memberitahu nurse yg dia dah xmampu menangung sakit lagi.

Ia di bawa masuk ke labour room n pecahkan air ketuban tup tup d sahkan baby ku terberak dalam perut. hanya tuhan saja yang mengetahui coz before this aku dah dengar pelbagai berita mengatakan risiko baby terberak dalam perut ni. Dan wife aku di kejarkan ke HTAA atas alasan tiada pakar baby ( sah2 la ko xnak ngaku salah ko kan nurse2). Sepanjang perjalanan aku ke Kuantan hnya tawakal kepada Allah saja yang mampu aku berikan.

Baru la aku tau perasaan memeber yang mengalaminya, siyes aku xsenang duduk rasa nak cepat smpi je. tiba aku di HTAA wife dah selamat bersalin tapi yang bangangnye leh lak aku dengar yang aku xleh mengharapkan 100% coz baby dah berak dlm perut ni mcm2 leh jadi (mau xgiler aku time tu). Tepat kul 10.30 pagi wife n baby keluar untuk masuk ke wad. Bila aku tgk 2 buah hati aku keluar hanya linangan air mata gembira yang mampu aku luahkan kerana rasa syukur kepada Allah menyelamatkan 2 nyawa yang cukup beerti buat aku.

Kini aku merasakan diri aku dah cukup hepi n lengkaplah hidup aku skng ni. dalam diam x diam anak aku kini dah berumur 4 bulan.. ye la aku pun dah nak dekat bape bulan x update kot....kini anak ku membesar dengan hepi......dan aku namakan ADEEB DAIYAN SYAHMI.... hehehehhehe kat bawah ni gambar daiyan dari lahir sehingga la kini.....


Ketika d lahirkan.....





No comments: