Monday, March 7, 2011

Hunjung Minggu ku yang lalu.......

Salam 1 Malaysia,

Actually tepat jam kul 8 pagi tadi sy baru tiba di Senai Airport kerana xsmpt beli tiket bas malam td so buat keputusan beli tiket flight. Ngantuk subahanallah hanya tuhan je yang tau. Mata ni umpama terkena biji lada smpi xleh nak buka...dah xtau bagaimana caranya untuk buka mataku luas- luas. Actually smlm jam kul 10mlm aku n wife tiba Shah Alam dari Port Dickson... pada asalnya aku n wife hanya pk nak g jenguk je....tp fhm2 je la bl dah mak mentua pujuk so terpksa akur la.


Kami bergerak ke PD hari sabtu jam 11 lbh n tepat kul 12lbh aku smpi la.....tapi yang xleh tahan tu cam mana dari Corus leh bertukar ke Coral hahahahha....ni info dari kakak iparku. Sebernanya kami ni menyibuk je....tujuan utama coz kakak ipar nak bwk anaknye main pantai n kolam. So siap dia book hotel Avilion Admiral lg.........aku ni nak xnak turutkan je la. Ingt dtg n blk smpi aku lgsg xbwk baju....yang bestnye isteri aku hanya bwk baju dia jer....huhuhuhuhu sedihnye....akhirnya aku g beli baju n suar skli pakej ngan baju wife.......


tapi hotel Avilion ni best gak la n murah je.....harga dlm RM 185 je untuk jumaat sabtu n Ahad RM 165 boleh korang bayangkan betapa murahnya dengan facilities nye menarik lagi...mmmg bes gak la. Cuma mkn je la agak kureng sedap skt....tp ape pun tetap best.....hehehehhehehe....yang mak buyong tetap penat walau bercuti wakakakakakakakkakakak...........

Tapi lau kwn2 nak bercuti ke PD leh la stay di Avilion Admiral Cole PD....untuk makluman kwn2 Avilion ada 2 jgn tertukar yang sebeleh rumah owner zaitun tau.....tapi umah tu dah xde org menginap skng. Yang aku stay yang kat Kem Tentera simpangnya betul2 dpn kem tentera . Harga mmg murah dan Luas sgt biliknya....

Gambar kat bwh antara yang sempat aku amik.....










Tgk apa tu bb?



Anak buah Wife
........ Mami N daddy .........

2 comments:

syam said...

Bercuti oh bercuti

Fatimah said...

xajak pun huhuhu