Tuesday, March 8, 2011

MENTOR 5 KEMBALI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


SALAM 1 MALAYSIA,


Tetiba pagi ni tertarik untuk mengarang pasal mentor 5, sebelum xpnh nak tulis cerita sal mentor ni. tetapi coz mentor sume best2 tahun ni. Antaranya Erra Fazira, Dato Sharifah Aini, Edry Kru, Noh Hujan, Rahim Maarof dan Afdlin Shauki.


Antara protege pula adalah Salma protege kepada ERRA, Shiha protege kepada Dato Sharifah Aini, Iqa protege kepada Edry, Ayish protege kepada Noh HUjan, Aiman protege kepada Rahim Maarof dan Ratnah protege Afdlin Sahuki.


Pada persembahan pengenalan mentor Ahad lepas aku harus memberi pujian kepada Salma kerana memberikan persembahan yang paling best kerana kekuatan vokalnya xdpt dinafikan lagi. Aku ada melihat video dalam youtube salma ada nyanyi lagu Listen wow mmg meletopppppp tetabom kebabom hahahhaha..... Antara yang bakal memberi saingan Iqa & Shiha.


Tetapi kalau rakyat Malaysia memilih kepada protege n bukan Mentor sudah pasti la Salma peserta pilihan aku. Tetapi apa pun ni baru minggu pertama ada lagi beberapa minggu perjuangan. Diharapkan semua memberikan persembahan yang paling best n Mantap. Tapi aku rindukan Asia Bagus la.....bukan apa aku suka ngan cara permarkahan. Coz cuba kembalikan something new untuk zaman skng.


Aku tahu zaman skng sume pihak mencari keuntungan tetapi tidak memandang kepada kualiti. Kalau kita lihat sekarang kenapa artis yang dicari melalui permarkahan juri lebih bertahan lama. Walau pun kita lihat nak naik seseorg artis tu lambat tapi skng siapa sangka bakal lagenda dan ada yang dah menjadi lagenda. Seperti program realiti hanya sementara je lepas tu xtau ke mana hilang.

Aku sendiri pun xfhm kadang2 rakyat yang pilih lebih bagus ke or juri lagi bagus. tapi aku rasa better bagi juri 100% lagi bagus la.


K la cukup la aku celoteh k lama org boring lak dengar celoteh aku ni...wkakakakakaka
korang tengok la gambar protege n mentornye k.













Semoga perjalanan mentor 5 berjalan dengan success dan berjaya melahirkan nama yang terkemuka kelak

No comments: